Kατερίνα Γερονικολού : ” Έμεινα στην παράσταση με τον Κιμούλη γιατί ήθελα πολύ να πετύχω ” !!!

Όπως είδαμε χθες στο Πάμε Δανάη μίλησε η Κατερίνα Γερονικολού η οποία και πρωταγωνιστεί στη ταινία ” Σμύρνη μου Αγαπημένη μου ” . Η ίδια αναφέρθηκε λοιπόν στο ενδεχόμενο ενός γάμου με το Γιάννη Τσιμιτσέλη αλλά και στο me too . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Νομίζω ότι είναι μια πολύ σοφή επιλογή αυτή που πήραμε φέτος με τον Γιάννη να συνεργαστούμε στο σήριαλ της ΕΡΤ γιατί αλλιώς δε θα βρισκόμασταν καθόλου. Στον Γιάννη θαυμάζω το ότι είναι πολύ αληθινός με όλους. Θα φερθεί σε οποιονδήποτε άνθρωπο με ντομπροσύνη, με την αλήθεια του. Δεν υποδύεται ποτέ τίποτα παρά μόνο όταν παίζει στη δουλειά. Αυτό εμένα με χαλαρώνει γιατί ξέρω ποιος άνθρωπος είναι. Θα μπορούσε να είναι λιγότερο τσαπατσούλης, είναι λίγο τσαπατσούλης αλλά εντάξει, δεν πειράζει… Ευτυχισμένη είμαι, δε θα μπορούσα να ζητήσω τίποτα παραπάνω και το 2022 εύχομαι να μη μου αλλάξει τίποτα στη ζωή μου. Δε συνδυάζω τον γάμο με την ευτυχία. Δεν έχουμε τέτοια σχέδια, δεν το συζητάμε καν. Εγώ τον γάμο τον συζητάω με τους δημοσιογράφους, το ίδιο και ο Γιάννης. Μεταξύ μας δεν το συζητάμε» Όσο για τη δική της άσχημή που είχε με τον Γιώργο Κιμούλη και για την οποία έχει μιλήσει ανοιχτά στο παρελθόν ανέφερε: «Είχα μιλήσει με πολύ κοντινούς μου ανθρώπους τότε, εκείνη την περίοδο την δύσκολη γιατί ήθελα κάπου να ξεσπάσω, να μιλήσω. Μετά τράβηξα μια κουρτίνα και το έθαψα μέσα μου όλο αυτό. Ήξερα ελάχιστα πράγματα. Κάθε γυναίκα που νιώθει ότι την προσβάλλουν ή την κακοποιούν ή με κάποιο τρόπο θίγουν την αξιοπρέπειά της, ξέρει ότι πια μπορεί να μιλήσει. Το βλέπουμε σε πολλές υποθέσεις που αυτή την περίοδο έχουν έρθει στην επιφάνεια. Όλα αυτά συνδέονται… υπάρχει ο παράγοντας του “μίλα, δεν είσαι μόνη, μπορούμε να σε ακούσουμε”. Οι πληγές μου έχουν επουλωθεί, νιώθω ότι πια δημόσια με ξέρουν καλύτερα, ξέρουν ένα κομμάτι του εαυτού μου που του έκρυβα και δεν ήθελα να δημοσιοποιήσω γιατί ντρεπόμουν. Το θύμα, δε νιώθει καλά που είναι θύμα. Δεν είναι τίτλος για να χαίρεσαι. Αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω πάλι δε θα έφευγα από αυτή τη συνεργασία γιατί δε θέλω να το βάζω κάτω. Δε θέλω κανείς να εισέρχεται τόσο βαθιά στη δική μου οντότητα που να μου αλλάζει πορεία… Ήθελα πάρα πολύ να τα καταφέρω και να συνεχίσω να είμαι ηθοποιός»

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ