Όπως είδαμε τη Παραμονή Χριστουγέννων η Ελένη Μενεγάκη έκανε ζωντανή εκπομπή και η ίδια με την ομάδα της συζητούσε για το φλουρί της βασιλόπιτας . Μάλιστα η ίδια αποκάλυψε πως πέρυσι το είχε κερδίσει εκείνη λέγοντας τα εξής “Πέρυσι είχα κερδίσει. Εμείς το παίζουμε τίμια. Είχα να κερδίσω πάνω από μια δεκαετία. Θυμάμαι την τελευταία φορά. Το έχω για γούρι. Ήρθε το φλουρί, ήρθε και το Mega το καλό” είπε χαρακτηριστικά.






