Δύσκολα είναι τα τελευταία εικοσιτετράωρα για τον τέως βασιλιά Κωνσταντίνο, λόγω τον προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει. Ο πρώην μονάρχης βρίσκεται σε νοσοκομείο των Αθηνών στη μονάδα εντατικής θεραπείας με πνευμονία.
Ο δημοσιογράφος, Θάνος Βάγιος, αποκάλυψε σήμερα το πρωί -μέσα από τον αέρα του «Πρω1νού»- πως ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος δεν έχει κορονοϊό και ούτε έπαθε ισχαιμικό επεισόδιο, όπως είχε αναφερθεί στην αρχή. Ο ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Διακομίστηκε σε ιδιωτικό νοσοκομείο των Αθηνών, διαγνώστηκε με πνευμονία και βρίσκεται στη μονάδα εντατική θεραπείας του νοσοκομείου, χωρίς όμως να είναι διασωληνωμένος. Δεν έχει covid- 19, έχει εμβολιαστεί κιόλας. Απλώς λόγω του εγκεφαλικού που έχει υποστεί στο παρελθόν, παρακολουθείται εντατικά και από ώρα σε ώρα θα μάθουμε περισσότερα».
Πηγή : faysbook.gr







