Όπως είδαμε χθες η κάμερα της εκπομπής Breakfast@ star συνάντησε τον Αντίνοο Αλμπάνη και ο ίδιος αναφέρθηκε στα επαγγελματικά του αλλά και στο γιατί αποφάσισε να μοιραστεί δημόσια το πρόβλημα υγείας του . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής
«Όταν πήρα την απόφαση να μοιραστώ με τον κόσμο το πρόβλημα υγείας μου, ήταν περισσότερο γιατί εγώ είχα ανάγκη να το μοιραστώ και να είμαι ειλικρινής με τον κόσμο. Ήταν μια δύσκολη συνθήκη που θα φαινόταν ότι δε μπορώ να είμαι αυτός που ήμουν στην πρώιμη νιότη μου και ήθελα με έναν τρόπο να συμβάλλω και εγώ στο να σταματήσει να είναι ταμπού το θέμα του καρκίνου.
Είχα πολλά μηνύματα αγάπης, δεν έχεις ιδέα πόσο πολύ με βοήθησαν ψυχολογικά όλα αυτά τα μηνύματα. Δεν το φανταζόμουν ούτε εγώ, δεν το περίμενα και ξαφνικά ήταν η καθημερινή μου ανάσα»







