Όπως είδαμε πρόσφατα στο 7 ΜΕΡΕΣ TV μίλησε ο Μάριος Αθανασίου και αναφέρθηκε τόσο στη σειρά ” Άσε Μας Ρε Μαμά ” που συμμετέχει αλλά και αναφέρθηκε και στη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας σχετικά με τα ριάλιτι . Δείτε τι είπε και παρακάτω :
Ο κόσμος σάς έχει αγκαλιάσει με πολύ υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Τι σας λέει αυτή η αποδοχή;
Μα αυτό ήταν το ζητούμενο εξαρχής. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς που έχουμε ξεκινήσει γυρίσματα πριν από το καλοκαίρι να αισθανόμαστε τώρα ότι ο κόπος μας βρήκε ανταπόκριση. Στο Άσε μας ρε μαμά όλοι οι συντελεστές είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτήν την αποδοχή, που είναι μια ευτυχής συγκυρία κι ένα έξτρα κίνητρο για να μοχθήσουμε περισσότερο. Ήταν καιρός να ενισχυθεί και μέσω του ΕΚΟΜΕ η εθνική μυθοπλασία, να δοθούν περισσότερα χρήματα, να ανέβουν το επίπεδο, η ποιότητα και ο ανταγωνισμός στην ψυχαγωγία. Αρκετά με τα ριάλιτι, τους καβγάδες και την βία. Μα, για πόσα χρόνια θα αντέχει το κοινό να βλέπει την προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας όσων συμμετέχουν σε αυτά τα προγράμματα; Τι του προσφέρουν; Γίνεται καλύτερος άνθρωπος; Πλέον, η τηλεόραση έφτασε στο σημείο που δίνει στο κοινό και «φτιαχτά» ριάλιτι, με σενάριο. Με τους συμμετέχοντες να λειτουργούν ως ηθοποιοί.







