Όπως είδαμε σήμερα στο ” Καλημέρα Ελλάδα ” ο Γιώργος Παπαδάκης είχε δυο εκπροσώπους , τον έναν από τη ΝΔ τον κύριο Λαζαρίδη και τον άλλον από το ΣΥΡΙΖΑ τον κύριο ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ . Μάλιστα η διένεξη και ο τσακωμός μεταξύ των δυο εκπροσώπων ήταν τόσο μεγάλη που ο Γιώργος Παπαδάκης νευρίασε και αποχώρησε από το πλατό . Δείτε παρακάτω και το βίντεο :






