Όπως βλέπουμε φέτος έχουμε δυο μαγειρικές εκπομπές . Πρώτον το Top Chef αλλά και το Game Of Chefs . Ο Σωτήρης Κοντιζάς λοιπόν χθες σχολίασε στη κάμερα του ” Xαμογέλα και πάλι ” τα χαμηλά νούμερα τηλεθέασης των δυο ριάλιτι . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Είναι όλοι φίλοι τα παιδιά, Ξεκίνησαν κι ερχόμαστε κι εμείς μετά από αυτούς” είπε αρχικά και συνέχισε λέγοντας ότι: “Δώσε λίγο αέρα, πρώτη χρονιά,. Κι εμείς πώς ήμασταν την πρώτη χρονιά;”.






