Όπως είδαμε πρόσφατα η Μαρία Κανελλοπούλου παραχώρησε συνέντευξη στο ” Τηλεθεατή ” και η ίδια εκτός από τη συμμετοχή της στον ” Ήλιο ” φέτος , ρωτήθηκε για τη γενική εικόνα της τηλεόρασης σήμερα . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Χαίρομαι ιδιαιτέρως που επιστρέφει πανηγυρικά η ελληνική μυθοπλασία στην τηλεόραση, δίνοντας ευκαιρία σε έναν κλάδο που η Covid έπληξε τραγικά. Όχι μόνον τους ηθοποιούς αλλά και μια σειρά ειδικοτήτων που σχετίζονται με το θέαμα. Επαγγέλματα που δοκιμάστηκαν κι εξακολουθούν να δοκιμάζονται, με αβέβαιο μέλλον. Τα reality shows με αφήνουν παγερά αδιάφορη, μερικά θα έπρεπε να εξαφανιστούν από τα προγράμματα των καναλιών! Λυπάμαι που το λέω, αλλά πραγματικά είναι προσβλητικά, κυρίως για τις γυναίκες”






