Όπως είδαμε σήμερα η Ηλιάνα Παπαγεωργίου βρέθηκε καλεσμένη στο ” Καλύτερα Δεν γίνεται ” και αναφέρθηκε στο χώρο του modeling αλλά και τις δυσκολίες που πέρασε . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Στην αρχή της καριέρας μου έτσι ξεκίνησα. Όλοι έτσι ξεκινούν. Αν θέλεις να έχεις ένα οικονομικό σπίτι, θα πρέπει να δουλέψεις χρόνια για να το πληρώνεις. Θα πρέπει κι οικονομικά να μείνεις και σε ράντζο. Πρέπει να κάνεις διαφημίσεις για να μην τρέχεις για τρεις και εξήντα. Μπορείς να βγάλεις πολλά χρήματα. Στη Νέα Υόρκη έκανα καλή διαχείριση. Τους πρώτους μήνες της καριέρας δεν πληρωνόμουν καν, ήμουν απένταρη. Έπρεπε να κάνω οικονομία, έπαιρνα το λεωφορείο και το μετρό.» κατέληξε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου.






