Όπως είδαμε χθες στο ” Αλήθειες με τη Ζήνα ” βρέθηκε η Σάντρα Βουτσά καλεσμένη η οποία μίλησε για το πατέρα της Κώστα Βουτσά και για τη σύζυγο του Αλίκη Κατσαβού . Η ίδια μάλιστα αποκάλυψε πως ένα χρόνο μετά το θάνατο του πατέρα της η οικογένεια Βουτσά βρίσκεται και πάλι σε πένθος λέγοντας το εξής «Είχαμε προγραμματίσει να έχουμε και την αδελφή του την Ελένη και είπα στην αρχή της εκπομπής “συλλυπητήρια” γιατί έχασε τον άντρα της αλλά σήμερα δεν θα μπορούσε να λείψει από την παρέα μα»






