Όπως είδαμε πρόσφατα η Ελεονώρα Μελέτη έκανε γνωστό μέσα από το λογαριασμό της στο instagram πως είναι θετική στο κορονοϊό. Η ίδια μάλιστα στεναχωριέται καθώς δεν θα μπορεί να είναι στα γενέθλια της κόρης της . Πιο συγκεκριμένα λοιπόν έγραψε τα εξής
“Τη πρώτη φορά που έκανα τεστ κ βγήκε θετικό 9 μήνες μετά κράταγα στην αγκαλιά μου το Αλεξανδράκι μου… την Τρίτη 13 του μηνός κλείνει τα τρία!!! Της έχω παραγγείλει τη τούρτα της, ήθελε να έχει πάνω τον κακό λύκο κ τη «Τοφιτσα»….
Τη δεύτερη φορά που έκανα τεστ κ βγήκε θετικό, ήταν σήμερα. Είχα κάποιες βάσιμες υποψίες κ μερικά μικρά κλασσικά συμπτώματα αν κ έπαιρνα όλες τις προφυλάξεις…
Με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά το τεστ που έκανα δεν ήταν εγκυμοσύνης αλλά τεστ COVID.
Κάνω αυτή την ανάρτηση για να ενημερώσω ως οφείλω, δεδομένου ότι όλο αυτό το διάστημα εργάζομαι κανονικά στο ραδιόφωνο κ στην τηλεόραση, έβγαλα το παιδί μου βόλτα στις κούνιες, πήγα σούπερ μάρκετ… πάντα τηρώντας τα μέτρα. Πλέον όμως τα πράγματα είναι πιο δύσκολα κ τα κρούσματα πολλά
Τα συμπτώματα είναι ήπια, δέκατα κ πόνος στους μύες.
Αυτό όμως που με σκίζει στα δυο είναι ότι φέτος θα δω το κοριτσάκι μου να σβήνει τα κεράκια της από face time…
Να προσέχετε όλοι τους εαυτούς σας κ τους γύρω σας!!!”
Δείτε παρακάτω και την ανάρτηση της :
https://www.instagram.com/p/CNac0O_n1xR/?utm_source=ig_web_copy_link







