Όπως είδαμε πρόσφατα η Ελένη Μενεγάκη ξεσήκωσε τα social media με αρνητικά σχόλια καθώς πήγε στη Βαρβάκειο αγορά για να ψωνίσει που είναι αρκετά μακριά από εκεί που μένει . Αυτό λοιπόν σχολιάστηκε και στο Happy Day με τον Δήμο Βερύκιο να λέει «Αν θες να πας από τα Μελίσσια στη ψαραγορά να μην σου βγάζουν τα μάτια τα τρολς. Καλημέρα στην Ελένη», ενώ η Σταματίνα Τσιμτσιλή είπε :
«Εκτονώνουμε την έντασή μας σε πράγματα άνευ ουσίας. Απλά δυστυχώς ή ευτυχώς, οι άνθρωποι που εκτίθενται δυστυχώς ή ευτυχώς πρέπει να ‘ναι πιο προσεκτικοί στο τι προβάλλουν. Γιατί όλοι έχουν παρεκκλίνει λιγότερο ή περισσότερο, απλά δεν χρειάζεται… Η Ελένη που έχει ακούσει τα εξ’ αμάξης από διάφορους, επειδή τυχαίνει να το θυμάμαι από πέρσι που ήμασταν εδώ παρέα στον Alpha, και φοβήθηκε πολύ, και δεν πήγε πουθενά, και τηρούσε πολύ αυστηρά τα μέτρα και είναι ένας άνθρωπος που είναι πολύ των κανόνων και το απαιτεί και από τους γύρω της. Δεν είναι δηλαδή, καμία που ψάχνει το παραθυράκι να σπάσει την καραντίνα. Ελένη, καλημέρα, τα φιλιά μας». Δείτε και το βίντεο παρακάτω :







