Όπως είδαμε τη Κυριακή που μας πέρασε και σύμφωνα με ανάρτηση στο instagram της Φαίης Μαυραγάνη , η ίδια με το σύζυγο της Νίκο Μάνεση ,απόλαυσαν την πρώτη οικογενειακή βόλτα της χρονιάς στη Ρεματιά στο πάρκο των Βριλλησίων . Η ίδια μάλιστα έγραψε το εξής «Ο μπαμπάς μας ❤️ είχε το πρώτο ρεπό της χρονιάς και το γλεντήσαμε με κυριακάτικη βόλτα.
Στο περίπτερο για τσάντα με εφημερίδες, αν και είπα τα πρωτοσέλιδα το πρωί στην εκπομπή 😉 Οι μάσκες για λίγο κάτω, σπάσαμε το ημερήσιο οικογενειακό ρεκόρ με σχεδόν 8 χλμ και πάμε για αλλά. 💪🏻» . Δείτε παρακάτω και τη φωτογραφία τους :








