Όπως είδαμε εδώ και λίγες μέρες έχει ξεσπάσει έντονος και μεγάλος σάλος όσον αφορά τους Έλληνες που ταξίδεψαν στο Ντουμπάι και πέρασαν εκεί τη Πρωτοχρονιά τους διασκεδάζοντας σε νυχτερινό μαγαζί . Αυτό λοιπόν έχει προκαλέσει πολλούς να ασκούν σκληρή κριτική σε αυτό . Μάλιστα τοποθετήθηκε και η ηθοποιός Μιμή Ντενίση μέσα από το λογαριασμό της στο facebook . Δείτε τι είπε και στην παρακάτω ανάρτηση :








