Καλεσμένος στο Καλύτερα Αργά βρέθηκε ο Γιώργος Παπαγεωργίου και είπε
«Είναι ωραίο να έχεις θαυμαστές, ανεξαρτήτως φύλου. Δεν το πηγαίνω εκεί. Δεν έχω κάποια ανάγκη να έχω θαυμάστριες.
Εμένα μου αρέσει να αρέσει η δουλειά μου. Μπήκα σε αυτή τη δουλειά για να κάνω κάτι το οποίο ακουμπάει στον κόσμο. Τα τελευταία χρόνια κάνω πολύ προσωπικές δουλειές, παίρνω το ρίσκο να πάρω έναν μοναχικό δρόμο, ακόμα και με το ρίσκο της αποτυχίας»







