Στο Ζω Καλά με το Μιχάλη Κεφαλογιάννη βρέθηκε η Έφη Αλεβίζου και είπε
«Είχε βρεθεί κακοήθεια και μου πρότεινε ο γυναικολόγος μου να κάνουμε ριζική υστερεκτομή. Η μητέρα μου εμφάνισε καρκίνο στον μαστό, όμως, έτσι κι αλλιώς θα το ‘κανα αυτό το χειρουργείο. Δηλαδή, από τη στιγμή που βρέθηκε κακοήθεια στη μήτρα, συμφώνησα με τα χίλια να προχωρήσουμε σε ριζική υστερεκτομή. Ήταν και λόγω του ότι και χρονικά ταίριαζε να γίνει. Θέλω να πω πως εγώ έχω κάνει παιδί, δεν είχα αυτή την αγωνία να το καθυστερήσω όσο μπορώ γιατί θέλω να αποκτήσω ένα παιδί. Οπότε είπα, για να ‘μαστε σίγουροι, προχωράμε και κάνουμε το χειρουργείο».
Κατόπιν, ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης διευκρίνισε: «Είπα αυτό για τη μητέρα σου, γιατί θα μιλήσουμε για τα γονίδια που κυκλοφορούμε και υπάρχει σχέση του καρκίνου του μαστού με τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, που ουσιαστικά εσύ προσπάθησες να αποφύγεις και τελικά απέφυγες.







