Στο Buongiorno και στη Ράνια Θεοδωρακοπούλου μίλησε η Βίκυ Φλέσσα και είπε
«Η χρονιά ήταν σχετικά δύσκολη, γιατί είχα ένα πρόβλημα υγείας με το γόνατό μου, αλλά και ευχάριστη γιατί ολοκλήρωσα το βιβλίο μου», ανέφερε αρχικά η Βίκυ Φλέσσα.
«Είμαστε σε συζητήσεις με την ΕΡΤ για μια εκπομπή παρεμφερή με τα Άκρα. Θα είμαι μόνη μου σε αυτή την εκπομπή…Δεν με ενδιαφέρει να κάνω γενικά τηλεόραση», αποκάλυψε στη συνέχεια η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια.
Για την εκπομπή της, που ολοκληρώθηκε, η ίδια απάντησε: «Έχω λυπηθεί που έκλεισε ο κύκλος της εκπομπής μου στην ΕΡΤ».







