Με αφορμή τη κοπή της πίτας στη παράσταση Η συνάντηση οι κάμερες συνάντησαν το Γιώργο Κιμούλη και ρωτήθηκε για την απουσία του στο reunion του Πάρα Πέντε. Πιο συγκεκριμένα είπε«Ναι, αλλά εγώ δεν έπαιζα ρόλο βασικό εκεί, οπότε ήταν φυσικό να μην πάω σε αυτό το επετειακό. Το είδα το reunion, είμαι πολύ φίλος με τα παιδιά, τα στηρίζω και από εκεί και πέρα πιστεύω ότι θα κάνουν ακόμα καλύτερα πράγματα», απάντησε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Κιμούλης.






