Στο Super Κατερίνα μίλησε ο Δημήτρης Αρβανίτης και σχολίασε τη ταινία του Γιάννη Σμαραγδή Καποδίστριας . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Αυτή η ταινία κυριολεκτικά με άφησε άναυδο. Γιατί δεν είναι κινηματογράφος καν. Επίσης είναι παλιομοδίτικος στην αντίληψή του τόσο πολύ, τόσο γερασμένο, που με έπιασε κατάθλιψη. Δεν μπορούσα να το δω όλο, έφυγα απ’ την αίθουσα», σχολίασε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης Αρβανίτης για την ταινία του Γιάννη Σμαραγδή.







