Μέσα από νέο βίντεο της στο Tik Tok η Νεφέλη Μεγκ είπε τα εξής
«Γεια, είμαι η Νεφέλη και φέτος αποφάσισα να ασχοληθώ σοβαρά με την ψυχική μου υγεία. Πάλεψα και νίκησα τις αυτοκτονικές τάσεις που είχα. Απέκτησα δική μου εκπομπή στην τηλεόραση. Έγραψα τη δεύτερη μου παράσταση. Γλίτωσα από έναν άνθρωπο που με κακοποίησε συναισθηματικά και μου άφησε συμπτώματα μετατραυματικού στρες.
Αποφάσισα να κυνηγήσω το όνειρό μου και έκανα αιτήσεις για μεταπτυχιακό στην Αμερική – θα δούμε πώς θα πάει αυτό. Απέκτησα μια καινούργια φίλη από το Αγρίνιο και συνειδητοποίησα ότι η αγάπη δεν χρειάζεται υπεράσπιση, η κακοποίηση όμως χρειάζεται εξηγήσεις.. Έναν ακόμα χρόνο ζωντανή. Ελπίζω και του χρόνου να είμαι εδώ μαζί σας» εξομολογήθηκε η Νεφέλη Μεγκ.







