
Στο Breakfast@star μίλησε η Ιωάννα Μαλέσκου και δεν άφησε ασχολίαστη τη φράση του Στέφανου Κωνσταντινίδη ότι χάρη στο Λάμπρο πήρε εκπομπή . Πιο συγκεκριμένα είπε “Αυτό το πε ο Στέφανος; Πάλι θα διαρραγούν οι σχέσεις μας; Περιμένετε να σχολιάσω αυτά που λένε τα παιδιά; Δεν χρωστάω σε κανέναν τίποτα. Εκεί που θέλω να είμαι ευγνώμων και να το εκδηλώνω το λέω, το κάνω. Αν κάποιοι προσπαθούν για τους δικούς τους λόγους να με παρουσιάσουν ότι πρέπει σε όλη μου τη ζωή να λέω ευχαριστώ ή ότι κάτι κάπου οφείλω. Το ότι ασχολούνται μαζί μου με τέτοιο τρόπο, να το κοιτάξουν λίγο. Δεν έχω να πω κάτι άλλο γιατί ήδη είπα”, δήλωσε αρχικά η Ιωάννα Μαλέσκου.”Δεν υπάρχει τίποτα, μια φορά τον έχω δει, χάρηκα που στην εκπομπή μας είπε τόσο ωραία λόγια για μένα. Εκπλήσσομαι δυσάρεστα γιατί καταλαβαίνω ότι ένας άνθρωπος τη μια μέρα σου λέει έτσι, την άλλη σου λέει αλλιώς. Αν έχουν ανάγκη να το πουν όμως και να το βγάλουν από την ψυχή τους εντάξει. Να ξέρουμε και με τι έχουμε να κάνουμε. Τι έχουν μέσα στην ψυχή τους αλήθεια; Όλα καλά”, κατέληξε η Ιωάννα Μαλέσκου.







