
Στη ” Γυμνή Αλήθεια ” του Κωνσταντίνου Βασάλου για το Χαμογέλα και Πάλι μίλησε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος και είπε
“Η τηλεόραση προέκυψε τυχαία! Το 2009 έκαναν κάστινγκ για το πρώτο MasterChef και σε όσους είχαν πάρει Χρυσό Σκούφο έρχονταν από την παραγωγή να μας μιλήσουν και να μας κάνουν συνεντεύξεις. Εγώ δεν ήμουν στην αρχική τριάδα, αλλά με πήραν δυο μέρες πριν το πρώτο γύρισμα… Η τηλεόραση με βοήθησε να βγάλω χρήματα, που κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα τα είχα. Είμαι ήρεμος, χαζομπαμπάς και απολαμβάνω τη ζωή. Δεν έχω ρίξει ποτέ γυναίκα με το φαγητό μου, αλλά με τον χαρακτήρα μου”.
Η μάχη με τις ουσίες
“Η εξάρτησή μου στις ουσίες διήρκεσε περίπου 14-15 χρόνια, από τα 16 μου μέχρι τα 30. Στα τελευταία μου, είχα μείνει 60 κιλά. Είχα πιάσει πάτο και είχαν απομακρυνθεί όλοι από δίπλα μου. Τρεις φορές πήγα να πεθάνω από υπερβολική δόση, αλλά ευτυχώς ήταν κάποιος δίπλα μου και με πήγε στο νοσοκομείο. Έχασα οικογένεια, φίλους, σπίτια, τα πάντα. Είχαν προσπαθήσει να με σταματήσουν, αλλά δεν δεχόμουν. Ήταν δύσκολο πράγμα η αποτοξίνωση. Ο δρόμος της αποτοξίνωσης είναι μοναχικός, δεν ήθελα κανέναν δίπλα μου”







