Στέλιος Διονυσίου : ” Έτσι χάλασε και το σπίτι μου…”

Στο Νίκο Γρίτση και στο Αστερόσκονη μίλησε ο Στέλιος Διονυσίου και αναφέρθηκε στο τζόγο . Πιο συγκεκριμένα είπε

“Ευτυχώς δεν έχω πάρει ψυχοφάρμακα. Το ξεπέρασα μόνος μου. Έπεσα όμως στον τζόγο. Ιππόδρομο όμως δεν έχω παίξει ούτε μια φορά στη ζωή μου κι ας ήταν το πάθος του πατέρα μου… Πάντα ο άνθρωπος όταν περνάει δυσκολίες, καταφεύγει σε διάφορα πάθη να το πω. Άλλος πίνει, άλλος το ρίχνει στα ναρκωτικά”

Ο εθισμός στον τζόγο
Επιπλέον, ο Στέλιος Διονυσίου σημείωσε πως “Εγώ εκείνη την περίοδο του χωρισμού μου, και πιο πριν λίγο, μου άρεσε πολύ το καζίνο. Πήγαινα στο καζίνο. Βέβαια πήγαινα με τα λεφτά που άντεχε η τσέπη μου, όχι με τα εκατομμύρια που θα τα έχανα. Έχω χάσει σημαντικό ποσό, αλλά όχι σε σημείο να καταστραφώ. Η καταστροφή μου ήταν οι ώρες οι ατελείωτες, παίζοντας μπιρίμπα, καζίνο, στοίχημα… Κάποια στιγμή είπα στον εαυτό μου: ‘Δεν έχεις διαβάσει έτσι στο σχολείο. Στα 30 έγινες καλός μαθητής;’ Γνώρισα πολλούς ανθρώπους, κολοσσούς που μετά μου ζητούσαν δανεικά”.

Στη συνέχεια της συζήτησης, ο τραγουδιστής δήλωσε ότι “Το καζίνο το σταμάτησα στις 8 το πρωί. Έπαιζα black jack. Ήρθε ένας κύριος και μου ζήτησε χρήματα γιατί τα έχασε και δεν ήξερε πως να γυρίσει στο σπίτι του. Τον πίστεψα, του τα έδωσα και τον ακολούθησα. Όντως έφυγε και αυτό για εμένα ήταν ένα πολύ μεγάλο μάθημα. Έφυγε από το σπίτι να πάει για δουλειά και αυτός μπήκε στο καζίνο…”

“Έτσι χάλασε και το σπίτι μου”
“Δεν καταστράφηκα από τον τζόγο. Έτσι χάλασε και το σπίτι μου, λόγω αυτών. Δεν υπήρχα μέσα στο σπίτι. Δηλαδή, ξύπναγα, πώς είναι το θηρίο στο κλουβί και θέλει να φύγει να πάει να παίξει με τους φίλους του. Και στην μπιρίμπα μπορεί να χάνεις δέκα, είκοσι, τριάντα ευρώ. Δεν είναι τα λεφτά, είναι οι ώρες. Ήμουν εκεί οκτώ, εννιά, δέκα, ξέρω εγώ πόσες ώρες” ανέφερε καταληκτικά ο Στέλιος Διονυσίου.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ