
Ο Γιώργος Ζυγούρης που φέτος πρωταγωνίστησε στις Σέρρες του Γιώργου Καπουτζίδη μίλησε στο κανάλι στο You Tube Εdaily Διλήμματα και είπε τα εξής Ο πρωταγωνιστής των “Σερρών” ρωτήθηκε για το αν έχει παρακολουθήσει τις αντιδράσεις του κοινού στη σειρά που πρωταγωνίστησε, με τον ίδιο να απαντά πως “Υπάρχουν όλα. Δεν μου κάνει κάτι. Με στεναχώρησε όμως το ότι υπάρχει τόσο μίσος. Μπήκα μια μέρα στο X και υπήρχε πολύ μίσος και ακραία πράγματα. Είπα πως αν νιώθω άσχημα βλέποντάς τα εγώ αυτά για μια σειρά που έπαιξα, φαντάσου τους ανθρώπους που ζουν έτσι μια ζωή”. Επιπλέον, ο Γιώργος Ζυγούρης ανέφερε πως “Είναι θέμα παιδείας. Σε άλλες χώρες είναι λυμένα αυτά τα πράγματα και σε άλλες είναι τρεις φορές χειρότερα. Είναι θέμα παιδείας. Που επιλέγεις να σταθείς σαν λαός και σαν πολιτισμός… Ο Γιώργος Καπουτζίδης έχει ένα βήμα και το ‘εκμεταλλεύεται’ κάθε φορά για να μιλήσει για κάτι το οποίο τον αφορά πολιτικά πρωτίστως”.







