
Στις Rainbow Mermaids βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Καρβέλας και ρωτήθηκε για το γάμο του με την Αννίτα Πάνια . Πιο συγκεκριμένα είπε «Τον παπά, ο οποίος με κοιτάζει πολύ περίεργα, γιατί πήγε να μου φορέσει το δαχτυλίδι και του έδινα τον αντίχειρα. Του λέω “συγγνώμη” και μετά του έδωσα το μεσαίο. Άρχισε να γελάει η Αννίτα και μου λέει “σοβαρέψου”. Ε, μετά του έδωσα το σωστό»







