
Μέσα από τα instagram stories της η Πηνελόπη Αναστασοπούλου είπε
«Γενικά τα χιλιόμετρα σε ένα επάγγελμα έχουν κάποια αξία ε; Α, και οι σπουδές. Γενικά όταν παίρνεις διάγνωση για κάτι, καλό είναι κάποιος να είναι γιατρός με χαρτί. Έχω έναν πρώην φίλο μου και μια πρώην φίλη μου που έγιναν σύμβουλοι ψυχικής υγείας με μια βεβαίωση. Μην πάτε ναι;» γράφει αρχικά η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.
«Επειδή έκλαψα γα…τα αυτό τον μήνα και έπαθα τρεις κρίσεις πανικού πολύ βαρβάτες, είπα να μην το ξανά επιτρέψω και μου γύρισε το μυαλό από την άλλη μεριά που έχω… που είναι πιο σκοτεινή όταν της πατάς τον κάλο. Να είστε καλοί και ευγενείς προτείνω» εξομολογείται η ηθοποιός.







