
Στη πρεμιέρα της παράστασης ” Εκείνος και εκείνος ” στο Θέατρο Αργώ βρέθηκε ο Δημήτρης Σταρόβας και είπε τα εξής στις κάμερες
«Επειδή δεν μπορώ να αποδώσω όπως θέλω στη σκηνή σε ό,τι αφορά τον εαυτό μου, είμαι σε μια μόνιμη εγρήγορση. Όχι ότι δεν απολαμβάνω την παράσταση, αλλά έχω το νου μου. Θα σας πω αφού αποκαταστήσω την ομιλία. H φωνή κουράζεται αλλά δεν πειράζει» ανέφερε αρχικά ο Δημήτρης Σταρόβας.
«Εννοείται πως είναι κάτι που βοηθάει το θέατρο. Και η καλοκαιρινή περιοδεία με βοήθησε πάρα πολύ. Δυστυχώς όμως βγαίνει, ενώ σωματικά είμαι καλά», είπε ο Δημήτρης Σταρόβας.







