
Στις τηλεοπτικές κάμερες μίλησε η Κατερίνα Γκαγκάκη και σχολίασε το Real View . Πιο συγκεκριμένα είπε
“Ένα αγκάθι βλέπω, ένα δύσκολο σημείο σε αυτή την εκπομπή, ότι ξεκινάει 3 Νοεμβρίου. Ξέρουμε πολύ καλά ότι στο Prime Time είναι αρκετά στημένες οι επιλογές και οι ζώνες”.
Για τα ποικίλα σχόλια αναφορικά με τις διαφορές των προσωπικοτήτων και το ενδεχόμενο τσακωμού των τεσσάρων γυναικών που βρίσκονται στο τιμόνι της εκπομπής η Κατερίνα Γκαγκάκη είπε: “Και σε όλες τις άλλες εκπομπές είναι όλες ίδιες οι προσωπικότητες και τα πάνε και όλοι εξαιρετικά μεταξύ τους. Αυτά τα πράγματα δεν μπορώ, βαρέθηκα, θα τα πάνε καλά δεν θα τα πάνε καλά. Πες μου μια εκπομπή που ταιριάζουν όλοι μεταξύ τους και τα πάνε καλά. Εγώ δεν ξέρω καμία”







