
Στις Rainbow Mermaids βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Καρβέλας και αναφέρθηκε στο πως κατέληξε στη Νομική . Πιο συγκεκριμένα είπε Πριν τα νομικά έδωσα ιατρική. Από τα τέσσερα μαθήματα πήγα στο ένα και έδωσα. Στα άλλα τρία προτίμησα… Είχα μια φιλενάδα τότε και με τη Λητώ συνουσιαζόμασταν από το πρωί μέχρι το βράδυ και όταν πήγαινα σπίτι έλεγα “πήγα πολύ καλά”. Τα τρία ήταν τα μαθήματα συνουσίας με τη Λητώ. Δεν πέρασα στην ιατρική.” “Τα νομικά ήρθαν διότι θα πήγαινα φαντάρος και φαντάρος δεν ήθελα να πάω. Την επόμενη χρονιά λέω “κάπου πρέπει να δώσω σοβαρότερα για να περάσω”. Τίποτα δεν μ’ άρεσε αλλά ήμουν πιο κοντά στη γλώσσα οπότε έδωσα νομικά. Πέρασα και μάλιστα θυμάμαι ότι το βράδυ είχα τέτοια αγωνία, πήγα σινεμά και το πρωί με ξύπνησε η μάνα μου λέγοντάς μου “πέρασες”. Νομίζαμε ότι δεν πέρασε γιατί κοίταξαν πρώτα στην Πάντειο. Την τελείωσα τη σχολή γιατί δεν ήξερα τι να κάνω στη ζωή μου.” “Μπήκα στη Νομική Αθηνών, κυνηγούσα γυναίκες. Ήμουν stalker. Δεν μάθαινα νομικά, μάθαινα τις γυναίκες. Πρακτική δεν κάναμε αλλά πήγα και κέρδισα μια δίκη θυμάμαι ως τελειόφοιτος.”







