Στις Rainbow Mermaids βρέθηκε καλεσμένος ο Νίκος Καρβέλας και αναφέρθηκε στα πρώτα του βήματα και στη συνεργασία του με την Άννα Βίσση . Πιο συγκεκριμένα είπε “Είχα εμφανιστεί με κάτι πολύ ψηλές μπότες, ήμουν σαν τον Ντ’ Αρτανιάν. Σαν ιππότης ήμουν. Μόνο το σπαθί μου έλειπε… Μπαίνει ο πατέρας της πρώτος και βλέπω την Αννούλα από πίσω και την τρώω εγώ αμέσως. Μπαμ την έφαγα την καψούρα. Η Άννα δεν ήταν ιδιαίτερα ντροπαλή. Δεν με γούσταρε. Ποτέ φίλος της είχα πει. Εκ των υστέρων, όταν άρχισε να μασάει παίζαμε τάβλι. Αλλά της είχα πει “Ο Καρβέλας δεν γίνεται ποτέ φίλος με μια γυναίκα”.””Δεν θυμάμαι πώς την πήρα σοβαρά. Η φωνή της μου φαινόταν αστεία. Αυτή με έπαιρνε αστείο σαν συνθέτη. Όταν της έπαιζα τα ξένα μου τραγούδια με είχε ερωτευθεί. Τότε άρχισε να δένει το γλυκό και να παρασύρεται.””Τα κομμάτια που είχα γράψει είπα ότι θέλω δίσκο, προσωπικό. Είπα θέλω δικό μου δίσκο και θα μπούνε τραγουδιστές να τραγουδάνε τραγούδια μου. Με παίρνουν έχουν κάποιον Δημήτρη Κοντολάζο και έχουμε και μια Άννα Βίσση και λέω δεν την ξέρω δεν μ’ ενδιαφέρει. Θέλω τον Πάριο. Λέω φέρτε μου άλλη και λέω “καλά μην κλείνεις”, είναι ωραία γκόμενα η Άννα Βίσση; Του λέω πόσο χρονών είναι; Δεκάξι μου λέει, στείλτην λέω.”






