Όπως μάθαμε πρόσφατα ο Γιώργος Πατούλης περιφερειάρχης Αττικής βρέθηκε θετικός στο κορονοϊό . Έτσι η γυναίκα του Μαρίνα και ο γιος τους έκαναν τεστ κορονοϊού και βγήκαν αρνητικοί . Όμως έπρεπε να γίνει και επαναληπτικό . Χθες λοιπόν όπως είδαμε σε ανάρτηση της στο Instagram η Μαρίνα Πατούλη έκανε τεστ ξανά και βγήκε και πάλι αρνητικό . Δείτε και παρακάτω την ανάρτηση της από το instagram :









