Στο Πρωινό μίλησε ο Άδωνις Γεωργιάδης για τις πρόσφατες δηλώσεις του Νίκου Συρίγου για τη βόλτα με την Ελεωνόρα Ζουγανέλη χωρίς κράνος . Πιο συγκεκριμένα είπε «Πρώτα από όλα δεν το έκανα για πολιτικούς λόγους. Οποιοσδήποτε διάσημος και αναγνωρίσιμος εμφανιζόταν δημοσίως χωρίς κράνος, θα έκανα ακριβώς το ίδιο. Είπε κάτι, ότι για 10 μέτρα δε φόρεσε το κράνος. Κακώς. Στη μηχανή δεν ανεβαίνουμε χωρίς κράνος. Τελεία.Μου έκανε εντύπωση ότι αναφέρθηκε στη συμπαθέστατη κυρία Ζουγανέλη, λέγοντας πως οδηγεί μηχανάκι από τα 14. Στα 14 δε μπορείς να οδηγήσεις νόμιμα μηχανάκι στην Ελλάδα, άρα κάτι άλλο εννοούσε προφανώς. Ειδικά ο κύριος Συρίγος που έχει ισχυρή άποψη, κατηγορεί την κυβέρνηση για τα πάντα, για τα Τέμπη, για την ασφάλεια των τρένων και για όλα τ’ άλλα, για να ασχολείται με αυτά με τόση ένταση, προφανώς καταλαβαίνει ότι πρέπει να τηρεί τον Κ.Ο.Κ. γιατί μπορεί να αποβεί μοιραίο».






