” Όταν το mega ήταν στα δύσκολα του , πρότεινα να δουλέψω και τσάμπα για έναν χρόνο ”

Στο Μαρία τη Νύχτα με τη Μαρία Σολωμού βρέθηκε καλεσμένος ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και είπε “Πήγα σε ψυχίατρο την εποχή που σταμάτησα από το Mega. Τώρα το μνημονεύω συνεχώς, γιατί ίσως να ήταν τελείως διαφορετική η ζωή μου. Είχα ένα συμβόλαιο στο Mega που ήταν πολύ δυνατό. Πήγα και είπα στον Πέτρο Μπούτο ότι ‘Ξυπνάω τα πρωινά και δεν χαμογελάω. Δεν έχω κουράγιο να κάνω πρωινό. Σε παρακαλώ, το να κοροϊδεύω τον κόσμο, να βγαίνω για να παίρνω λεφτά, τελειώνει’. Δεν περνούσα καλά. Μα κατ’ αρχάς δεν περνούσα καλά εγώ, τι να έβγαινα και να έλεγα ψέματα; “Καλημέρα, τι κάνετε” και να χαμογελάω αφού δεν χαμογελούσα” Στο ίδιο πλαίσιο, ο παρουσιαστής ανέφερε ότι “Θα τον μνημονεύω πάντα τον Πέτρο Μπούτο. Μου είπε ‘Ok, φύγε. Εμείς θέλουμε να σε κρατήσουμε, θα σου δίνουμε κάποια χρήματα από το συμβόλαιο. Δεν μπορούμε να τα δίνουμε όλα τα λεφτά, αφού δεν θα δουλεύεις ,αλλά θα σου δίνουμε ένα ποσό ώστε να ζεις αξιοπρεπέστατα και όταν γίνεις καλά, το Mega είναι εδώ και σε περιμένει’. Για μένα αυτό ήταν μια πάρα πολύ σημαντική στιγμή”. Στη συνέχεια της συζήτησης, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου υπογράμμισε: “Για αυτό και όταν το Mega ήταν στα δύσκολά του, είχα πάρει τηλέφωνο τον Πέτρο Μπούτο. Υπήρχε μια φράση, ότι το καράβι πάει στα βράχια Του είπα: ‘Αν υπάρχει πρόβλημα… Πέτρο, εγώ είμαι τόσο χαρούμενος με αυτό το κανάλι για όλα αυτά που μου δώσατε, που μπορώ να δουλέψω και τσάμπα για έναν χρόνο αν χρειαστεί. Αν θέλετε, να βάλω πλάτη από τη δικιά μου πλευρά’. Μου είπε: ‘Δε χρειάζεται. Δεν έχει να κάνει με μια δικιά σου δουλειά. Είναι κάτι πολύ μεγαλύτερα’. Έτσι τελείωσαν όλα”.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ