Η κάμερα του Buongiorno συνάντησε τη Μαρία Σολωμού στα γυρίσματα της παράστασης ” Οικογένεια Άνταμς ” και είπε τα εξής
«Έχω αγχώδη διαταραχή, δε διαχειρίζομαι καθόλου το άγχος μου, και φροντίζω γι’ αυτό. Έχω αρκετό καιρό τώρα, που το παλεύω πάρα πολύ» παραδέχτηκε αρχικά η Μαρία Σολωμού.
Σε ερώτηση για το ποιό concept εκπομπής θα την έκανε να επιστρέψει τηλεοπτικά, η Μαρία Σολωμού απάντησε, «Δε θεωρώ επιστροφή στην τηλεόραση την παρουσίαση, γιατί δεν είναι η δουλειά μου. Εγώ το κάνω για το κέφι μου, δεν το κάνω επαγγελματικά. Είπα να κάνω μια συζήτηση, όχι συνέντευξη, γιατί δεν είμαι δημοσιογράφος και ούτε φιλοδοξώ, μια κουβέντα λοιπόν, όπως θα την έκανα στον καναπέ του σπιτιού μου.
Ηθοποιός είμαι, δεν καμώνομαι κάτι άλλο. Ούτε προσπαθώ να μπω στα χωράφια άλλου. Το κάνω με χαρά».







