Η κάμερα του Happy Day συνάντησε την Ηλιάνα Παπαγεωργίου σε εκδήλωση γνωστού καφέ και είπε τα εξής«Έχουμε κάνει κάποιες συζητήσεις για τον επόμενο κύκλο του GNTM. Ας καταλαγιάσουν τα πράγματα και θα πάμε και στα επόμενα» σχολίασε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου μιλώντας στον δημοσιογράφο, Δημήτρη Σιδηρόπουλο. «Δεν ξέρω αν έχω νυφικό. Δεν έχω προετοιμάσει τίποτα για τον γάμο μου και δεν ξέρω αν ο Άγγελος Μπράτης θα μου σχεδιάσει το νυφικό. Δεν έχω σκεφτεί τίποτα, δεν έχω κάνει τίποτα, συγγνώμη αν πρέπει να βιαστώ. Δεν ξέρω ποιες είναι οι προθεσμίες για κάποιον που αρραβωνιάζεται το 2025; Θέλω να πάρω λίγο τον χρόνο μου, μπορώ; Η Ζενεβιέβ Μαζαρί διοργανώνει το bachelorette. Φοράω το δακτυλίδι, πάω σούπερ μάρκετ, είμαι σαν κυρία! Δεν περίμενα ότι θα χωρίσουμε και θα ξαναπαντρευτούμε. Γιατί το περίμενε εκείνος; Άστα βράστα» ανέφερε η Ηλιάνα Παπαγεωργίου.






