Ένα σχόλιο έκανε στο instagram όλο νόημα η πρώην σύζυγος του Βασίλη Μπισμπίκη , Κωνσταντίνα Μπεκιάρη για το περιστατικό με τη Δέσποινα Βανδή και το περιπολικό . Πιο συγκεκριμένα είπε «Όταν το περιπολικό εξυπηρετεί την εικόνα και όχι την ανάγκη, το πρόβλημα δεν είναι το λάστιχο. Είναι το σύστημα που μπάζει αέρα από παντού».






