Με αφορμή τη παρουσίαση του The Wall στον ΣΚΑΙ ο Χρήστος Φερεντίνος βρέθηκε καλεσμένος στο Το’ χουμε . Πιο συγκεκριμένα είπε “Εμένα μου αρέσει περισσότερο το πρωινό αυτής της εποχής, το οποίο έχει περισσότερη ενημέρωση, περισσότερη πληροφορία” δήλωσε αρχικά ο Χρήστος Φερεντίνος.
Αμέσως μετά, ο ίδιος ανέφερε για την πρωινή εκπομπή που παρουσίαζε μαζί με τη Σίσσυ Χρηστίδου: “Τότε, το πρωινό βρισκόταν σε κάποια πιο… στερεότυπα, δηλαδή, ζώδια, φαγητό, είχε στήλες συγκεκριμένες. Προσπάθησα τότε εγώ όλο αυτό να το κάνω πιο επικαιρότητας. Όταν βρεθήκαμε με τη Σίσσυ, είχα πάει καλεσμένος στην εκπομπή της, καθίσαμε και το συζητήσαμε όλα αυτό. Είπαμε “τι κρίμα”. Θα μπορούσαμε να είχαμε συνδυαστεί. Αν είχαμε γνωριστεί λίγο περισσότερο κι αν είχαμε κάνει περισσότερη δουλειά στο μεταξύ μας…
Η Σίσσυ έχει εξελιχθεί πολύ. Πάντα ήταν πολύ καλή στη δουλειά της αλλά τώρα έχει ωριμάσει, λέει τη γνώμη της, δεν φοβάται να εκτεθεί και κάνει πάρα πολύ ωραία δουλειά“.







