Στα Backstage της παράστασης ” η πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα ” βρέθηκε η κάμερα του Happy Day και ο Δημήτρης Σιδηρόπουλος και συνάντησαν τη Σοφία Παυλίδου η οποία και είπε τα εξής Στις δηλώσεις της, η ηθοποιός ρωτήθηκε αν έβαλε ποτέ σε δεύτερη μοίρα τον εαυτό της για χάρη μιας σχέσης με την ίδια να παραδέχεται: «Σίγουρα σε σχέσεις πολύχρονες έρχεται η στιγμή που συμβαίνει να αφήνεις πίσω τον εαυτό σου για τους άλλους. Πολύ γρήγορα όμως το ανέκτησα εγώ». Σε άλλο σημείο, η ηθοποιός ρωτήθηκε αν θα ανέβαινε ξανά τα σκαλιά της εκκλησίας κι απάντησε: «Ποτέ δε λέω ποτέ. Δε ξέρεις. Αυτό να το απαντήσω έτσι στον αέρα, δε γίνεται. Ο άνθρωπος σε εμπνέει να οδηγηθείς σε έναν γάμο. Αν βρεθεί ο κατάλληλος άνθρωπος, μπορεί να φτάσω μέχρι και στον γάμο ξανά, γιατί όχι; Δεν τον έχω βρει ακόμη τον κατάλληλο».






