Στις τηλεοπτικές κάμερες μίλησε η Άβα Γαλανόπουλου και ρωτήθηκε για τις επαναλήψεις των σειρών . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Φρικάρω όταν με βλέπω στις επαναλήψεις στην τηλεόραση. Είμαι πολύ αυστηρή, δεν μου αρέσει το ένα, δεν μου αρέσει το άλλο, θεωρώ ότι θα το είχα κάνει καλύτερα. Πάντα βρίσκω κάτι αρνητικό να πω!».
«Δεν ξέρω, αυτό μπορεί να είναι και φυσιολογικό. Δεν ξέρω, έχω αυτό το συναίσθημα, όταν με βλέπω θέλω να με διορθώσω, αλλά δεν μπορώ να φέρω τον χρόνο πίσω», πρόσθεσε η ηθοποιός.







