Μέσα από το λογαριασμό της στο twitter η Έλλη Κοκκίνου αποκάλυψε πως πήρε 22 κιλά στο παρελθόν . Πιο συγκεκριμένα είπε αφού ένας χρήστης τη ρώτησε Την αναγνωρίζεις αυτήν την κοπελίτσα @ElliKokkinou? Χαχαχαχα!”Έτσι εκείνη είπε “Την αναγνωρίζω φυσικά & την αγαπώ. Είναι η κοπελίτσα που μέσα σε έναν χρόνο πήρε 22 κιλά και από 52 πήγε 74 λόγω υποθυρεοειδισμού & πάλεψε 4 χρόνια να τα χάσει. Επίσης είναι η κοπελίτσα που τότε στα πρώτα της βήματα τραγούδησε Αντώνη Βαρδή & Γιούλα Γεωργίου! Τεράστια τιμή μου”.






