Στην εκπομπή Χαμογέλα και Πάλι προβλήθηκαν οι δηλώσεις του Άδωνι Γεωργιάδη σε ιατρικό συνέδριο . Πιο συγκεκριμένα είπε «Δεν κρατάω ιατρικό απόρρητο. Και μαλλιά έβαλα, πολύ καλά μου έχουν πάει, είμαι ευχαριστημένος. Με ρωτάνε αν έχω κάνει lifting, δεν έχω κάνει. Μου λένε αν έχω κάνει botox, έχω κάνει, όχι πολύ όμως, δεν το χρειάζομαι ιδιαίτερα. Βάζω πολύ ωραίες κρέμες, σας τις συστήνω, είναι το κάτι άλλο. Ό,τι άλλη απορία έχετε, να σας τη λύσω, μην πάμε όμως σε πιο προσωπικές λεπτομέρειες», είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης.






