Στο Καλημέρα Είπαμε μίλησε η Εύη Δρούτσα και είπε τα εξής
“Το πρώτο μου τραγούδι ήταν το Τολμώ της Μαρινέλλας, χωρίς να ξέρω ότι θα γίνω στιχουργός και χωρίς να με ενδιαφέρει. Ήρθε ο Βαρδής μια μέρα στο σπίτι, επειδή ήταν φίλος με τον άντρα μου, και μου λέει ότι θα γράψει ένα τραγούδι για τη Μαρινέλλα και μου ζήτησε να γράψω εγώ τους στίχους για ένα τραγούδι που θα “τρίξουν” τα τζάμια στο ΡΕΞ. Έτσι το έγραψα”, είπε αρχικά, αποκαλύπτοντας ότι η είσοδός της στη στιχουργική ήταν σχεδόν… τυχαία.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο πολυαγαπημένο τραγούδι “Ο Δικός μου ο Δρόμος”, εξομολογούμενη: “Είπα τότε στον παραγωγό μετά την ηχογράφηση του δίσκου να βάλει στο τέλος και αυτό το κομμάτι, γιατί ήταν η δική μου πονεμένη ζωή. Τελικά το έβαλε και στον τίτλο, ακόμα με σταματάει ο κόσμος για αυτό το κομμάτι. Μόνο ο Τερζής μου αναγνώρισε τη συμβολή μου, κανένας άλλος καλλιτέχνης”.







