Όπως είδαμε χθες στο The 2 night show με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή του η Μαρία Σολωμού η οποία και μίλησε τόσο για την νέα της εκπομπή όσο και για πιο προσωπικά θέματα όπως για το γιο της ο οποίος μένει μαζί με τον πατέρα του , Μάριο Αθανασίου . Δείτε και στο παρακάτω βίντεο το λόγο :






