Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης όπως ανακοίνωσε ο ίδιος μέσα από το λογαριασμό του στο facebook βρέθηκε θετικός στο κορονοϊό . Ο ίδιος λοιπόν πιο συγκεκριμένα έγραψε το εξής «Eνημερώθηκα από Δήμαρχο που συναντήθηκα τις προηγούμενες μέρες, ότι εμφάνισε συμπτώματα #Covid19. Αμέσως υποβλήθηκα σε έλεγχο και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό. Θα παραμείνω το επόμενο διάστημα σε απομόνωση, ασκώντας εξ αποστάσεως και με ασφάλεια τα καθήκοντα μου. #Μένουμε_Ασφαλείς», έγραψε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media. >>. Δείτε παρακάτω και την ανάρτηση του :









