Η Τζένη Μπαλατσινού ζει αδιαμφισβήτητα την πιο όμορφη περίοδο της ζωής της , αφού σε λιγότερο από ένα μήνα θα κρατά στην αγκαλιά της το τέταρτο παιδί της και καρπό του έρωτα της με τον Βασίλη Κικίλια . Η ίδια λοιπόν λίγο πριν γεννήσει θέλησε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους στο instagram τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε . Δείτε τι λέει και στη παρακάτω ανάρτηση :








