Στο Καλοκαιρινό Ραντεβού μίλησε η Μάρα Δαρμουσλή και είπε τα εξής “Ήταν δύσκολη η διαδικασία της μετάβασης και του να ερωτευτείς ξανά. Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που αναγνωρίζεις τον σύντροφό σου και τι έχεις παντρευτεί τη στιγμή που χωρίζεις. Δυστυχώς δεν υπήρχε επικοινωνία στον πρώτο μου γάμο. Είναι και πολύ δύσκολο όταν δεν έχει επιτευχθεί μία επικοινωνία, το παιδί ήρθε πολύ γρήγορα, δεν είχε δημιουργηθεί το κύκλωμα. Όταν έρχεται ένα παιδί, τα πράγματα δυσκολεύουν. Τα πράγματα τώρα είναι τελείως διαφορετικά, με τον Βασίλη κάναμε μία συμφωνία κυριών από την αρχή, ότι αυτήν τη φορά θέλω να το ζήσω. Το απόλαυσα και τώρα είναι καιρός η μαμά να βγει λίγο παραέξω, να κάνει πράγματα για εκείνη” είπε η Μάρα Δαρμουσλή.






