Με αφορμή το κορίτσι που βρέθηκε πνιγμένο στο Παλαιό Φάληρο η Ζέτα Δούκα έκανε την εξής ανάρτηση στο instagram “4η μέρα και κανείς δεν αναζήτησε ακόμη το τρίχρονο κοριτσάκι που βρέθηκε πνιγμένο στην παραλία του Π. Φαλήρου. Η σήψη του ανθρώπινου είδους στα πιο αντιπροσωπευτικά του. Απ’ όποια πλευρά και αν το δει κανείς”






