Ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης όπως έγινε γνωστό πριν από 3 εβδομάδες βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό . Ο ίδιος λοιπόν χθες καθώς είχε γενέθλια με μια ανάρτηση του θέλησε να ενημερώσει τους ακόλουθους του για το πως πέρασαν αυτές οι δύσκολες εβδομάδες λέγοντας ότι τώρα είναι καλύτερα. Δείτε και παρακάτω την ανάρτηση του :









