Στη Σταματίνα Τσιμτσιλή απάντησε ο Μάριος Αθανασίου στο Instagram στορυ σχετικά με τη τοποθέτηση της για τα επεισόδια στην Εθνική Πινακοθήκη . Πιο συγκεκριμένα είπε “Η προσβολή δεν ορίζεται από την τέλεση του έργου αλλά από την αποδοχή του. (Που και πάλι δεν μπορούμε να την ορίσουμε εμείς). Αν την ελευθερία της έκφρασης δεν την ορίζει η παιδεία αλλά η πλειοψηφία, δεν έχουμε δημοκρατία, έχουμε οχλοκρατία ή καθεστώς. Και επιλέγω να σου απαντήσω δημόσια και όχι ιδιωτικά για να καταλάβουν όσοι διαφωνούν με τις απόψεις των άλλων ότι μπορούν να το κάνουν πάντα με σεβασμό και με εκτίμηση για την άλλη άποψη“.






