Στο κλείσιμο του Happy Day η Σταματίνα Τσιμτσιλή αναφέρθηκε στα όσα έγιναν στην Εθνική Πινακοθήκη . Πιο συγκεκριμένα είπε “Θέλω να πω κάτι σε κάποιους άλλους. Το ότι πιστεύουμε στον Θεό και λέμε αυτό που νιώθουμε δεν μας κάνει ούτε φασίστες ούτε ακροδεξιούς. Δεν θα περάσει αυτή η άποψη, αυτό είναι παραπληροφόρηση. Μπορείς να πιστεύεις στον Θεό και να είσαι ένας σύγχρονος άνθρωπος και να ξεχωρίζεις το καλό από το κακό και το βλάσφημο από την τέχνη”






